Sunday 27 March 2011

Billboard

susahh nakk luahh kann perasaan hatii neyhh , kadang kadangg susahh untukk orang memahami perasaan kite , time aku ade cple aku tetappp sayangkan dyee lagi smpaii sekarangg , tapii dye dahh berpunyee laaa , akuu neyhh kadang kadang bodohh sebenarnyee , cple hnye untukk membuadd kan hati cemburuu , tapi aku salahh , dye akann lebihh menyanyangi buda lelaki tuhh darii akuu , akuu pun tak tauu macam mane kalau ruma aku dekatt dgn dyee , setiapp harii akuu meet dyee , setiap hari aku pegi skolahh dgn dye sesamee , hahhh , tapii aku jauhh , aku tak nmpak ape yang dye buadd , mmg betul aku jelous dye bawakk lepakk laki kat rumaa dyee , walauu punn ade mama dyee , huhh , 
Im still loving youu biyy <3 <3 <3

1 comment:

  1. yeah .i know what ur u feel . but u can be happy when u know the she happy right now. just let's she go . just always contact with she n tell her that u always miss n love fuck in damn :)

    ReplyDelete